We've Moved! Just as Gamepedia has joined forces with Fandom, this wiki had joined forces with our Fandom equivalent. The wiki has been archived and we ask that readers and editors move to the now combined wiki on Fandom. Click to go to the new wiki.

Gothicpedia

Z Gothicpedia
Skocz do: nawigacja, szukaj
Witamy na Gothicpedii!
Jesteśmy społecznością zrzeszoną wokół świata GOTHIC.
Zbieramy tutaj wszystkie informacje na temat gier z serii Gothic i gry ArcaniA.

Możesz pomóc dodając nowe strony lub rozwijając już istniejące! Zapraszamy do współpracy!

Cytaty
Mogę wylizać garnek?
~ Bezimienny
Twitter
Wyróżnione grafiki
Polecane artykuły
Polecane artykuły

Lobartfarmer występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest właścicielem małej farmy, znajdującej się blisko miasta portowego Khorinis. Jest bardzo niezadowolony z powodu narastającego konfliktu między królem Rhobarem II a farmerami Onara i podczas pierwszego spotkania z Bezimiennym pyta wprost o to, po której stronie opowiada się bohater. On sam z powodu miejsca zamieszkania, nie ma jakiegokolwiek wyboru. Gdyby opowiedział się za królem, strażnicy rozkradliby jego majątek. Może sprzedać Bezimiennemu ubranie robocze, dzięki któremu zostanie on wpuszczony do miasta. Cena zależy od tego, w jakim stopniu bohater przysłużył się Lobartowi, wykonując drobne prace na jego farmie.

więcejzgłoś

Szablony: Góra · Bok · Dół. Zmiany w układzie strony głównej można proponować tutaj.